Rabu, 18 Januari 2012

SEDAP nya buah buahan... Free pulak tu... hehehehe


Hidup Mau SEDAP !!! Lama aku tak cerita tentang kisah kisah yang berlaku disekeliling ku rentetan aku dihambat masa dan waktu... Ini kisah aku bawa tentang buah buahan free... Bermula tahun 2012 nih... company aku telah memulakan langkah yang cukup baik iaitu dengan menyediakan buah buahan free setiap hari sebelum waktu makan tengahari... Mana datang bajet pun aku tak tau namun dah tersedia... Mungkin juga disebabkan projek yang aku tengah buat ni...banyak foreigners dari Norway & Korea... jadi mereka ingin menunjukkan sesuatu yang positif barangkali... ntah laa... aku hantam saja lah.... Bukan setakat itu aje... peti ais yang dahulunya hidup segan mati tak mau pun sudah terisi dengan soft drink cans... amik je lah kalau tak malu... aku peduli apa... benda free dan SEDAP... pasti aku takkan lepaskan peluang.... korang ada ? hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan