Ahad, 18 Mac 2012

Alat Penggigit aka Teething Toy Utk Iesya


Berbeza dan sungguh Ironik sekali... pelik aku dgn baby  aku si iesya... beliau dah mula menggigit jari termasuk lah jari ku... apakehe pulak... alangkah terkejutnya bila kelihatan 2 benda putih kat gusi iesya... laa iesya dah nak tumbuh gigi rupanya seawal usia 4.5 bulan....ternyata kadar pertumbuhan bayi perempuan jauh melangkaui dari bayi lelaki. Berdasarkan pengalaman aku dengan si irfan, beliau tumbuh gigi dalam usia hampir setahun tetapi si iesya lain pulak cerita... jadi aku selaku abah yang misali, aku terus mencari alatan yang sesuai utk iesya menggigit.... apalagi iesya... gigit laa jgn tak gigit... namun beliau pasti tak melepaskan tangan ku utk digigit walaupun dah ada teething toy yang baru..... anak abah laa kan.... hehehehehe

Sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan