Ahad, 2 Oktober 2011

Fotografi Sedap ~ Adolf Hitler


Credit to kyraal for the nice potrait !!

Jangan salah anggap yer... Aku bukan menyanjungi sangat mamat nih tetapi aku kagum dengan  karisma, kepimpinan dan jati diri mamat nih sehingga orang yang agak rendang ni mampu mentransformasikan rakyat Jerman ke arah yang beliau mahu... Beliau juga mampu memberi aspirasi dan harapan kepada rakyat. Mamat ni pada aku agak rare jugak laa wujud kat dunia nih...


Hangpa tau tak Adolf Hitler ini sebenarnya nak jadi pelukis, tap[i sewaktu beliau cuba memasuki kolej Kesenian di Vienna, pengajar kat situ kata lukisannya tak ada nilai nilai kehidupan dan ganaz...

Berbalik kepada gambaq potrait nih... aku ada buat sedikit eksperimen bermain main dengan contrast serta light effect... Saya open kalau kalau ada kawan2 yang ada idea bagaimana nak menjadikan gambaq biasa menjadi luarbiasa... Pasti SEDAP !!! Ha Ha Ha !!!

Nota Kaki : Sedang mencari e-buku tentang Hitler berjudul 
"The Rise and Fall of Adolf Hitler" sapa sapa ada sila kasik tangan !!!


Yes... akhirnya aku dapat gak buku nih... dah 2 round aku baca... memang SEDAP woo... Mai klik sini untuk ulasan buku "The Rise and Fall of Adolf Hitler"

Juga saya dah download dan tonton movie sedap berjudul "Hitler : The Rise of Evil" nantikan ulasan selanjutnya ! Klik sini untuk ulasan movie "Hitler : The Rise of Evil"

2 ulasan:

Platspender berkata...

HMS lukis sendri ker?...

HMS Admin berkata...

dak haih... orang lain lukis...saya tukang ngejas aje... hahahaha... more portrait sedap to come !!!

Catat Ulasan