Sabtu, 31 Disember 2011

Apa yang aktiviti SEDAP sebelum 2011 melabuhkan tirainya ?

Hidup Mau SEDAP !!! Semalam aku tak tau laa kenapa aku kepenatan.. setibanya di rumah... aku dah hampir*pengsan... tiada aktiviti produktif berjaya dilakukan malam semalam...sekadar melepak bersama sama keluarga menonton TV Maharaja Lawak Mega aje.. hehehe dan seterusnya pengsan di atas katil empukku... Hari ini hingga ke saat ini aku masih di rumah melepak di bilikku sambil sambil menonton kisah sejuta ringgit jatuh kedebap.. hahaha nanti aku nak ulas citer kisah duit jatuh nih...

Tahun 2011 hampir melabuhkan tirainya... aku masih tercari cari apakah aktiviti yang dapat menyedapkan keluarga aku nih... Yang penting aku seharusnya keluar dari rumah dahulu tanpa tujuan yang jelas.. hehehe lagipun aku kene laa jenguk adik aku yang baru berhijrah ke KL bagi memulakan ekspedisi kerja beliau yang baru...

Destinasi ? Masih tercari cari... pilihan yang ada... window shopping kat IOI Mall ?... menaiki cruise boat kat The MInes atau pun ronda ronda kat IKEA... hurmmm... we will see... G12 sudah pasti dikelek dan bersiap sedia siaga untuk "menembak"...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan