Selasa, 13 Disember 2011

Geng Geng G12 sekalian... ini buku SEDAP sudah dimuat turun... besok aku share !!!


Nampak gaya aku pun sudah terjebak sama dah ni... Dalam kapla hotak aku nih... mcm mcm pertimbangan campuq tolak kali bahagi sume ada untuk justify berbaloi ke tidak... Nampak gaya teknik mengalihkan fokus DGFE terpaksa dilakukan dalam masa sesingkat tak sampai seminggu nih... dah laa cam hareem kene bakaq kat opis... tambah lagi buku ni seolah olah menunjukkan segala apa yang DSLR buat dia pun leh buat...demmm..... walau apa pun hidup ini penuh dengan dilemma dan kita sering terjerat di persimpangan jalanan... keputusan wajar diputuskan... samada GO ahead atau No-Go... we will see !

5 ulasan:

melangkahalam berkata...

Thank U, esok boleh share

sehasta mungkin berkata...

Ha,,,ha,,,,,,hu..hu....shok kan camera ni...macam DSLR bro...... Aku yang ada DSLR ni pun dah terpedaya dengan hasil gambar ni..senang tak yah nak dok putak lens..hu..hu..angkat je lah

Apa2 tq besok boleh share....

melangkahalam berkata...

g12 for dummy ada tak ??

HMS Admin berkata...

jam sudah 1.34am... mata masih segar bugar riki ini G12...demmm terjebak sudaaa...... addoi la

tobab berkata...

beli jer la L...

Catat Ulasan