Sabtu, 17 Disember 2011

TERGEMPAR !!! Geng2 Loop...Berita Kurang SEDAP woiii !!!

Inilah contoh pemeriksaan
MRI kat Kapla Lutut
Geng geng loop sekalian... saya dapat berita bahawa salah seorang dari geng loop kita telah mengalami kecederaan di kapla lututnya sewaktu beriadah semalam... Beliau dijangka akan menjalani pemeriksaan MRI isnin nih bagi mengetahui  situasi sebenar kapla lututnya dan tindakan susulan akan diambil berdasarkan hasil ujian MRI tersebut. Menurut mem saya... sekiranya kecederaan melibatkan ligamen yang terkoyak samada koyak secara "partial" ataut pun secara total, beliau mungkin dinasihatkan untuk berehat agak panjang jugaklah tempoh masanya bagi meminimumkan pergerakan  yang boleh merencatkan self healing (dengan izin).

Nama beliau terpaksa lah saya rahsiakan kerna takut menimbulkan komplikasi pulak di masa hadapan... Jadi untuk memudahkan penceritaan nih...saya namakan beliau dgn nama Mr S. Boleh laa saya bagi hint sket.. beliau mempunyai title IR (secara tak rasmi) serta pernah menjawat jawatan tuan speaker Rimbara tetapi digulingkan oleh John Labu (JL) secara Revolusi Jalanan...(kalau tak silap aku laa kronologi Loop aku ingat2 lupa daaa...) Jika hangpa boleh agak siapa individu yang saya maksudkan... boleh lah sms beliau bertanya khabar... Saya betul2 mengharapkan agar beliau hanya mengalami ilusi semata mata dan tiada kecederaan serius yang berlaku sebenarnya.

Saya secara khususnya dan geng geng loop secara amnya mendoakan agar beliau sihat sejahtera hendaknya ...Moga moga beliau selamat !!!! Ala terkehel aje tuh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan