Isnin, 16 Januari 2012

Kisah masa aku !


Hidup Mau SEDAP !!! Begitu pantas masa berlalu...Dah 2 minggu aku terperangkap di dalam kokun kesibukan duniawi lantaran aku perlu habiskan pengajianku ynag sudah tergendala sejak sekian lama.... dan juga kerna... 2012 adalah tahun Ong maaaa... hahahaha  itu bukan alasan yang patut kuberikan rentetan blog aku ni dah nak start bersawang. sebenarnya... namun masa dan waktu amat mencemburui daku... hohohohoho... memandangkan aku banyak jugak laa bahan untuk dikongsi bersama... ni aku bagi teaser untuk entry kan datang

SaTaY StaTioN, NoOdle Station, NourvO dan juga sedikit aktiviti bersedap sedapan bersama keluarga di hujung minggu bersama keluarga... nsnti sku citrr la ek... jam dah 1 pagi..mata pun dah kuyu...besok aku mau kerja overtime lagi... huhuhuhuhuh izinkan aku pergi beradu... heheehhehe


Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan