Selasa, 10 Januari 2012

AKu ketagih PS CS4 pulok doh !!!

3 jam berlalu dengan pantas tanpa kusedari... aku mencari gambar gambar lama yang boleh kujadikan bahan untuk bermain-main dengan rona rona warna.... subjek kegemaranku sudah tentu lah adalah awan kerana sewaktu kecil dahulu.. aku sering membayangkan aku melompat dari satu awan ke awan yang lain... berkejaran bersama rakan rakan... aku tahu kadangkala perchobaan kali ini berupaya menjahanamkan sesuatu gambar asal tapi ada aku kisah ? walaupun kaedah "chobajaya aka try & error" digunapakai... hasilnya aku cukup puas hati dan aku betul betul enjoy dgn warna ciptaan Allah....  Mai berkongsi pendapat hasil bawah beginner yang baru hands-on Photoshop nih ...




Nota kaki : Tengkiu so much to Sehasta Mungkin di atas kesudian berkongsi portable photoshop yang portble...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://kepohblog.blogspot.com/2011/11/peminat-tegar-shah-rukh-khan.html

sehasta mungkin berkata...

Macam nak bersawang je blog ni...he...he....

Catat Ulasan