Selasa, 1 Mei 2012

Demo sudah, berarak sudah, bergaduh pun sudah...err Sudah Bersih Kah ?

Tatkala negara kita dilanda fenomena demam kuning.... tak kira lah siapa dan pihak mana yang mencetusnya.... keganasan pasti akan terjadi dan berleluasa... siapakah kita manusia yang berani menjamin tiada apa yang berlaku... sedangkan rambut sama hitam hati lain lain... untuk apa berarak bak semut menghurung sesuatu ? apakah yang mahu dibersihkan... untuk apa ? Aku biarkan persoalan dan telahan hangpa semua... yang penting... liberalisasi, demokrasi dan kebebasan yang dituntun... adakah matlamat yang mahu dicapai ? Lihat lah apa yang akhirnya dicapai di Iraq, Libya dan laa ni di Syria ? Kebabasan tajaan barat akhirnya merugikan rakyat negara itu sendiri.... negara kucar kacir... rakyat berbunuhan dan bertelagah... barat pula duduk ketawa berdekah dekah melihat telatah umat islam saling berbalah sampai ke sudah....

The day I have lost faith in democracy, liberalization and freedom because everything have limit and boundaries... No absolute power exist except the resurrection of Daulah Islamiah... ressurrectiom the power of Khalifah... resurrection of Hukum Allah...

Blog ini membantah sekeras kerasnya demonstrasi secara keganasan dan membuta tuli.


Sedikit paparan lengkap insiden yang telah berlaku... kesian kan anak bangsa ku cenggini perilaku... teringat kata kata Syeikh Muhammad Abduh... nak tengok ciri ciri seorang muslim kat negara islam... memang payah... inikah yang kita nak warisi kepada generasi anak anak kita ? Good luck !


My 2cent


video

Tiada ulasan:

Catat Ulasan