Rabu, 9 Mei 2012

Peranti SEDAP ~ Galaxy Note Phablet


Hidup Mau SEDAP !!! Aku hampir tergoda dengan Samsung Galaxy Note setelah DGFE hampir 4 bulan jugak lah.... melayari internet tok sah cakap laaa berapa juta kali...dah masuk 3 kali aku merambu kat IOI Mall kasik hands on.... soalan demi soalan kepada Ir Faris sudah bertubi tubi kurasa... racun dan tuba dari kawan kawan cukup menghangatkan suasana... sehinga suatu hari sanggup ku kata "Pergi Jahanam dengan DGFE"... mungkin sedikit emosional ketika itu rentetan ku rasa hidup kita ini terlalu singkat... namun akhir ku kembali ke pangkal jalan... kerna tujuan DGFE bukan lah menyeksa batin kita semata mata, bukan nya soal wang yang menjadi taruhan walhal ianya satu alat dan methode untuk kita meningkatkan lagi tahap sukaria...

Android 2.3.3 Gingerbread... ku rasa sudah setahun usianya... bagiku ia sudah usang dan keberet. Generasi Android 4.0 Ice-Cream Sandwich bakal menjelma dengan macam-macam feature tambahan termasuklah Angry Bird Space special stage. Ice Cream Sandwich adalah kemaskini terbaru platform Android. Ianya menawarkan fungsi rich notifications, fungsi skrin utama yang boleh diubahsuai, widget yang boleh diubah saiznya dan lebih interaktif berbanding platform Android yang sebelumnya.



Premium Suite pada Samsung Galaxy Note pula adalah kemaskini perisian yang terdapat dalam Samsung Galaxy Note yang kini menawarkan lebih banyak fungsi, peningkatan kelajuan operasi dan pelbagai ciri-ciri multimedia lain. Pendek kata Premium Suite ini adalah sebuah kemaskini yang menjadikan Samsung Galaxy Note lebih menarik dan seronok untuk digunakan.

Secara umumnya, 4 ciri utama kemaskini Ice Cream Sandwich pada Samsung Galaxy Note:
  1. Kemaskini S Note
  2. Kemaskini S Memo
  3. My Story
  4. Angry Birds Space 30 level istimewa Danger Zone

Jadi ku rasa inilah feature yang kucari selama ini yang tiada kat tablet Ipad2 ku... alang alang ku tahan nafsuku ini... baik ku tunggu ice cream yang lazat dari melampiaskan nafsu kat roti halia yang sudah kusang dimamah usia... jika ada yang berkata... takyah tunggu rembat je dulu pastu leh upgrade kan... err... saya rasa itu agak berisiko... ada baiknya kita tahan aje nafsu nih.... DGFE rulezzz !!!! Sedikit pencuci mulut (dessert) untuk tatapan hangpa... Amacam... berbaloi tak kalau tunggu ??? hehehe !!!


Tag: Galaxy Note Ice Cream Sandwich ICS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan