Ahad, 4 November 2012

HMS: Aktiviti Hujung Minggu Yang Non-Produktif


Hari nih hari yang agak tidak produktif bagiku... awal pagi lagi aku menghantar mem ke klinik kerana berkursus dan hajat di hati nak jenjalan bersama irfan ke dataran nilai terbantut akibat cuaca yang mulanya agak panas bertukar menjadi tidak keruan... mendung semacam... tambahan sejurus menghantar mem aku ke klinik dan menghantar iesya ke rumah pengasuhnya... irfan sakit perut menyebabkan aku bergegas pulang ke rumah bagi melangsaikan qada' hajat si irfan nih...so tak banyak aktiviti dapat dilakukan selain melayan irfan sambil membaca majalah. Hujan semakin lebat hingga ke lewat petang.. dan apa yang boleh aku lakukan adalah bermain main dengan "toy" baru disamping bermain dengan anak anak. Melihat gelagat anak anak sudah cukup bagi ku...


~Kekeringan idea doh aku nih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan