Selasa, 8 Januari 2013

Indomethacin ~ Ubat painkiller yang power

Indomethacin ~ Shoot by
50mm, f/1.4 ISO 200, flash fired with diffuser
HIDUPMAUSEDAP !!! Yaa sedap lah sangat sehingga minggu pertama di awal tahun 2013 nih aku terpaksa ambil 2 hari MC akibat "sentapan" di pinggang gara gara nak sambut Iesya yang mau melompat dari atas katil ke bawah... memang tangkap belakang pinggangku pergh... tak tau cakap apa dah... malam tu kutidur dalam kesakitan lantas terpaksa berkunjung ke klinik untuk dapatkan injeksi di punggung... mujur lah mem aku leh cucukkan... kalau nurse yang cucuk karang WOW pulak... hehehehe.... Lepas dicucuk dengan ubat penahan sakit aka painkiller... terus reda sikit belakang nih... Perut pulak sudah berkeroncong lapaq... lantas...


Pekena mee goreng mamak ngan kopi tarik sat... dan pulang ke rumah... Aku dibekalkan dengan ubat Indomethacin 25 mg dan juga Magnesium Trisilicate sebagai ubat penahan sakit... walaupun ada nya pain killer.. sakit masih terasa terutamanya baring menelentang atau duduk agak lama... tangkap pinggang woi... Inilah kali pertama dalam seumur hidupku aku terpaksa sholat duduk atas kerusi gara gara tak leh bangun ... haih...Harap harap 2 hari MC nih dapat rehat dan hilang lah sakit bakang pinggang aku nih... Moga dugaan ini aku mensyukuri  kepada Rabbi ku dan lebih menghargai waktu sehat ku...

Nota kaki: 2 hari nih memang aku manfaat cukup cukup dengan "toy" baru nih... hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan