Selasa, 11 Februari 2014

Hidup tak berapa nak SEDAP sebab... hahaha...


Assalamualaikum... Alhamdulillah... sempat jugak aku nak tulis sepatah dua.. hampir 8 bulan kut tak mai blog sendiri akibat tekanan hidup mencari makan di bumi yang sangat bertuah ini... hahaha sampai terlupa username and password.. memang hampeh laa... dekat sejam aku berpeluh ketiak nak retrieve apa menda laa username email aku.. mcm mana laa aku boleh lupa... simptom penuaan barangkali.... kalau lupa password ok lagi boleh dimaafkan ni sampai username email pun lupa... hahahaha nasib baik ada buat blogger account dlm semakfon.... dapat lah jugak tau apa usename.. tapi lagi sekali aku ditekan dihampuk dugaan.. apa password aku pulak... addoi laa... dah sepuluh kali cuba pun access denied... masak !!!! so langkah drastik dan tepat adalah reset email hangpa... dan nasib baik recovery email aku tu betui..... perghhh nyaris jugak lah sesawang ni terkubur tak bertuan kalau ditakdirkan aku sendiri tak dapat access sampai bila bila...

Aku percaya setiap yang berlaku ada hikmah dan pengajaran yang perlu diambil iktibar... ini adalah petanda jelas... jangan terlalu lama sangat tak update blog... buruk padahnya.... hahahaha hidup ini penuh dengan pelbagai ragam dan rencah... terpulang kepada kita untuk menilai dan mempelajari apa yang telah Allah takdirkan...

Dengan azam dan tekad yang baru... saya berusaha memperuntukkan sedikit masa untuk kita sama sama berkongsi kelazatan hidup di atas mukabumi Allah ini... Buat rakan seperjuangan spt PlatSpender, Sehasta mungkin, likualam dan yang lain lain... kalau nak kutuk pun jgn laa kaw kaw sangat... hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan