Selasa, 7 Mei 2013

MAKAN SEDAP ~ Ana Ikan Bakar Petai (Cawangan B.B.Bangi)

Lokasi : Bandar Baru Bangi
Alamat : Lot 29991, Persiaran Kemajuan (Bersebelahan Balai Bomba BB Bangi)
              43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
Waktu Niaga : 5pm - 12am
Genre : Ikan Bakar
Lazat : Hurmm...
Cost Damage : Mahal
Suasana : Tipikal mcm food court, sesak dengan umat manusia time orang baru dapat gaji 
                  serta kawasan meletak kereta yang terhad
Mau Repeat ? : Errkk... kena pikiaq 2 -3 kali
Geng Terjah : Ahli keluarga aku je...
Peta :



Ulasan
HIDUP MAU SEDAP !!! Kenapa aku ke sini ? hurmm... aku biasa nya akan terjah Sekinchan Ikan bakar yang terletak di Bandar Baru Bangi... Sebab apa ? Hurmm... setiap kali aku nak ke sini... pasti aku tak dapat parking kereta .. Orang bersesak sesak menjamu selera membuatkan aku lebih selesa ke Sekinchan Ikan Bakar. Namun aku terkejut beruk mendapati Sekinchan Ikan Bakar telah ditutup sepenuhnya di B.B.Bangi atas sebab yang aku sendiri tidak ketahui walhal aku tengok bisness mereka ok dan kenchang gak...

Ok berbalik kepada Kedai Ikan Bakaq Ana Petai nih... aku tahu original kedai ini berasal dari tanjung lumpur kuantan di mana kedai itu tersohor di sana. Kewujudan kedai di kawasan elit ni bagi ku sangat sesuai dan bertepatan. Alhamdulillah aku berpeluang menerjah ke sini bersdama adik ipaq aku. Walaupun padat dengan manusia...aku masih bernasib baik dapat tempat yang selesa..makan dok bersila syiok weiii... hahaha... kami memilih ikan bakaq serta lauk pauk yang lain... Verdik ? hurmm... secara peribadinya tiada wow faktor... boleh menjamu selera di sini jika berkesempatan... cuma aku risaukan adalah kawasan tempat letak kereta yang terhad dan orang ramai... suasana bagaikan majlis kenduri kendara membuatkan nak beerborak dengan ahli keluarga juga sampai tak kedengaran hahaha... bayangkan...



Aku biarkan gambaq gambaq nih berbicara.. Selamat memburu dan menjamu selera geng !!! HIDUP MAU SEDAP !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan