Sabtu, 24 Disember 2011

Pertama Kali Bokeh... Aku Masih Tidak Puashati ! Mau SEDAP Maaaaa !

Hidup Mau Sedap !!! Sejurus komplot G12 melabuhkan tirainya... keluar saja dari Plaza Pudu, kapla hotakku dah melayang layang mana mau terjah untuk test ini monster... Aku hantaq Bro Azali dan Sang Amirul balik ke opis... dan aku teruih chabot balik ke rumah walaupun tak cukup man-hours... arghhh !!! persetankan semua itu...dah creet mana boleh pikiaq perihal kerja kan... hahahahaaku terus memandu pulang merentasi hiruk pikuk kesesakan metropolitan...... jeng jeng jeng... mem aku tak sangka pulak aku akan creet DGFE kali ini memandangkan dia memahami aku yang "SUSAH" nak beli sesuatu benda...hahahaha.... mlm sebelum ni pun dia dok bakaq laa aku agar teruskan DGFE... tapi kali ni aku dah cukup "alasan" dan masa dan ketikanya amat tepat...

So malam tu jugak aku charge battery, baca manual 2~3 round... dan walla... kami midnite supper kat McD. So boleh laaa aku test ini monster... dengan sebelah tangan aku ngendong si Iesya, aku masih choba dan mampu utk hasilkan genre pertama iaitu BOKEH... boleh laa... semua try...pakai auto mode, manual mode... adjust shutter, adjust aperture... zoom sikit... namun aku masih belum berpuas hati... teringat kata kata Toqmat... "sehebat mana pun kamera... kamera tak amik gambaq... orang yang yang amik gambaq"... aku mula mengerti kata kata nih... hahahaha... ni aku share laa hasil "tembakan" malam semalam... boleh komen dan cadangan hangpa amatlah dialu alukan. Adios Amigos !!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan